Et udpluk af vores Erhvervskunder:
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/lejerbo-logo-RGB-uden-baggrund.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/Novo_Nordisk_-_Logo.svg.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/15859-8d7c2a5acb8f41affba2ff20ec054d722c53355b-e1723983107686.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/logo-300x138-1.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/politi.jpg)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/1460f670-71e0-417e-9e65-5b50bb85f980.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/GODTSMIL_logo_tagline_sort.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/10895-e1723982814167.png)
![Erhvervskunde](https://hjertestartershop.dk/wp-content/uploads/2024/09/PWC-2.webp)
Bestil en serviceaftale til jeres hjertestarter
Med en serviceaftale hos Hjertestartershop håndterer vi registreringen af udløbsdatoer, samt håndterer fragt og omkostninger for vitale dele, når dette er nødvendigt. Bliver din hjertestarter brugt til et hjertestop, så sender vi nye reservedele til dig helt gratis. Hvis din hjertestarter er væk i længere tid i forbindelse med udlæsning efter brug, har du mulighed for at låne en hjertestarter i en begrænset periode, til du får din egen tilbage.
Med en Basis aftale på jeres hjertestarter, er det dit ansvar selv at udskifte batteri og elektroder, når de udløber. Det er påkrævet, at de udskiftes i god tid, så jeres hjertestarter altid virker og er klar til brug. Vi sender elektroder og batterier til den person, der er registreret som ansvarlig for hjertestarteren.
Men Hjertestartershop tager ikke ansvar for udskiftningen, da dette ansvar ligger hos kunden.
Alternativt kan vi også servicere den for jer med vores On-Site Serviceaftale, så i ikke skal stå med ansvaret for udskiftningen af delene, men dette foretages af Hjertestartershop’s servicetekniker.
Vi servicere de fleste hjertestarere.
Har du brug for hjælp, så udfyld kontaktformularen i bunden eller kontakt os på mail kontakt@hjertestartershop.dk eller telefon +45 86 28 49 00
Mini
Mini aftalen indeholder:-
Vi registrerer udløbsdato på batterier og elektroder.
-
Adgang til servicetelefon hvor du kan få råd og vejledning.
-
Låne-hjertestarter hvis jeres hjertestarter skal til reparation, indtil jeres egen er klar igen.
-
Du skifter selv delene ved normal udskiftningstidspunkt eller ved akut brug.
-
Support ved brug af hjertestarter.
-
Vi afsender nye batterier og elektroder ved udløb. Du modtager en faktura og 10% rabat på listeprisen
Basis
Basis aftalen indeholder:-
Nye elektroder ved brug af hjertestarteren eller ved udløb af registrerede holdbarhed.
-
Adgang til servicetelefon hvor du kan få råd og vejledning.
-
Nyt batteri ved udløb af registrerede holdbarhed eller efter behov.
-
Låne-hjertestarter hvis jeres hjertestarter skal til reparation, indtil jeres egen er klar igen.
-
Support ved brug af hjertestarter.
-
Du skifter selv delene ved normal udskiftningstidspunkt eller ved akut brug.
On-site
On-site aftalen indeholder:-
Nye elektroder ved brug af hjertestarteren eller ved udløb af registrerede holdbarhed.
-
Nyt batteri ved udløb af registrerede holdbarhed eller efter behov.
-
Adgang til servicetelefon hvor du kan få råd og vejledning.
-
Support ved brug af hjertestarter.
-
Låne-hjertestarter hvis jeres hjertestarter skal til reparation, indtil jeres egen er klar igen.
-
Cardiocare kører ud og skifter dele ved normal udskiftningstidpunkt.
-
Ved akut brug tilsendes delene til placeringsstedet. Der pålægges et gebyr hvis Cardiocare skal skifte delene.
-
Vi fortager funktionskontrol af jeres hjertestarter, samt udvendig og indvendig inspektion.
Komplet
Komplet aftalen indeholder:-
Nye elektroder ved brug af hjertestarteren eller ved udløb af registrerede holdbarhed.
-
Nyt batteri ved udløb af registrerede holdbarhed eller efter behov.
-
Adgang til servicetelefon hvor du kan få råd og vejledning.
-
Låne-hjertestarter hvis jeres hjertestarter skal til reparation, indtil jeres egen er klar igen.
-
Cardiocare kører ud og skifter dele ved normal udskiftningstidpunkt.
-
Ved akut brug tilsendes delene til placeringsstedet. Der pålægges et gebyr hvis Cardiocare skal skifte delene.
-
Vi fortager funktionskontrol af jeres hjertestarter, samt udvendig og indvendig inspektion.
-
Årligt kontrolbesøg.
-
Med et årligt kontrolbesøg sender vi en tekniker forbi en gang om året for at tjekke at alt er som det skal være og for at opdatere eventuelle software opdateringer der måtte være til jeres hjertestarter.
Tillægsydelser hvis det ikke er med i din aftale
Årligt
Kontrolbesøg
Med et årligt kontrolbesøg sender vi en tekniker forbi en gang om året for at tjekke at alt er som det skal være og for at opdatere eventuelle software opdateringer der måtte være til jeres hjertestarter.
- Kr. 796,- / år ex. moms
- Kr. 995,- / år inkl. moms
Såfremt du har aftale om servicering af brandudstyr hos Cardiocare er priserne:
- >10 = 196,- / år ex. moms
- <10 = 226,- / år ex. moms.
REGISTRERING
HJERTESTARTER.DK
Med udvidet aftale sørger Hjertestartershop for registrering af jeres hjertestarter på hjertestarter.dk, som sikre at alarmcentralen og hjerteløbere kan få adgang til jeres hjertestarter 24/7.
Hjertestartershop foretager løbende vedligeholdelse af data på hjertestarter netværket.
- Kr. 296,- / år ex. moms
- Kr. 370,- / år inkl. moms
Udvid din hjertestarters fabriksgaranti fra 5 år til 8 år
En hjertestarter er et dyrt men livsreddende stykke udstyr og derfor er det vigtigt, at det holder sig kørende så længe som muligt.
Hos Hjertestartershop tilbyder vi at udvide fabriksgarantien på din hjertestarter fra 5 år til 8 år. Så er du sikret en god investering, der holder mange år.
Udvidet fabriksgaranti tilbydes som et engangskøb i takt med bestilling af din nye hjertestarter, og er et meget anbefalet tilkøb, som sikre dig langvarig værdi af dit køb.
- Kr. 1.796,- ekskl. moms
- Kr. 2.245,- inkl. moms